امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

Collection%20Programs%20Ashampoo مجموعه ای کامل از آخرین نسخه نرم افزارهای کمپانی Ashampoo

 

| آپدیت مارس ۲۰۱۱ |

 

مجموعه ی آخرین نسخه از برنامه های کمپانی معروف و قدرتمند Ashampoo آپدیت شده تا ماه مارس ۲۰۱۱ تحت عنوان Collection Programs Ashampoo که جمع آوری شده است.

نرم افزارهایی که توسط کمپانی Ashampoo طراحی و تولید می شوند قادر به رفع بسیاری از نیازهای نرم افزاری شما است از جمله : نرم افزار های بهینه سازی سیستم، نرم افزار های امنیتی، نرم افزارهای سی دی و دی وی دی، نرم افزارهای بازیابی اطلاعات، نرم افزارهای ویرایش اسناد متنی، نرم افزارهای مولتی مدیا و بسیاری نرم افزارهای دیگر که همگی این نرم افزارها را می توانید در یک مجموعه کامل دریافت نمایید.

 

The Composition Of The Collection

Ashampoo ® Anti-Malware 1.21
Ashampoo ® Burning Studio 1910
Ashampoo ® Burning Studio Elements 1910
Ashampoo ® ClipFinder HD 2.16
Ashampoo ® Core Tuner 1.21
Ashampoo ® FireWall Pro 1.14
Ashampoo ® HDD Control 1.12
Ashampoo ® Internet Accelerator 3.20
Ashampoo ® Magical Defrag 3.0.2
Ashampoo ® Magical Optimizer 1.22
Ashampoo ® Magical Snap 2.51
Ashampoo ® Movie Shrink & Burn 3.03
Ashampoo ® Music Studio 3.51
Ashampoo ® Office 2008 3.10
Ashampoo ® Photo Commander 8.4.0 & 9.1.0
Ashampoo ® Photo Optimizer 3.1
Ashampoo ® PowerUp 3.23
Ashampoo ® Registry Cleaner 1.0.0
Ashampoo ® Slideshow Studio HD 2.0.1
Ashampoo ® Snap 4.2.0
Ashampoo ® UnInstaller 4.12
Ashampoo ® UnInstaller Platinum 2
Ashampoo ® WinOptimizer 7.5



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

data mount image نرم افزار GetData Mount Image Pro v4.4.8.828

 

نرم افزار GetData Mount Image Pro امکان mount کردن ایمیج هایی که بر روی دیسک های فیزیکی و منطقی ذخیره شده را فراهم کرده و فایل های EnCase. E01,. L01; AccessData FTK. E01,. AD1; Unix / Linux DD, RAW Images; Forensic File Format. AFF; SMART; ISO

را نشان می دهد . شما می توانید این نرم افزار کاربردی را از سایت  دریافت نمایید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
برداشتن پسورد برنامه ها با Password Unlocker

برداشتن پسورد برنامه ها با Password Unlocker امروز برای راسخونی های عزیز مجموعه 9 نرم افزار برای برداشتن پسورد برنامه های مختلف را در یک فایل ارائه کرده اییم.این نرم افزار ها به شما این امکان را می دهد که فایل های مختلف را که رمز آنها را فراموش کردید را به آسانی باز کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی می باشد که توسط سایت راسخون در اختیار شما قرار گرفته است. با این مجموعه عالی پسورد فایل های مختلف از جمله PDF,آفیس، Outlook و فشرده را برداریم.

دریافت فایل برنامه ( 17.98 مگابایت )


 


ارسال توسط سعید عظیم وند
حذف پسورد فایل های پی دی اف با Portable PDF Password Cracker..

حذف پسورد فایل های پی دی اف با Portable PDF Password Cracker Enterprise v3.2 پرتابلیکی از مشکلاتی که شاید کاربران در استفاده از فایل های pdf با آن مواجه شوند ، پسورد دار بودن یا به عبارتی دیگر قفل بودن فایل های pdf است که کاربر را برای مشاهده فایل ملزم به دارا بودن پسورد می نماید. برای حل این مشکل می توانید از نرم افزارهایی استفاده کنید که وظیفه آنها شکستن قفل فایل های PDF قفل شده است . این نرم افزارها با استفاده از تکنولوژی های مختلف اقدام به شکستن قفل فایل های PDF می نمایند. شرکت CrackPDF Software Studio سابقه ای 8 ساله در این عرصه را یدک می کشد. نام این نرم افزار PDF Password Cracker است که راسخون نسخه Enterprise که کاملترین نسخه آن را است را برایتان معرفی می کند.

دریافت فایل برنامه ( 3.24 مگابایت ) 


 
 


ارسال توسط سعید عظیم وند
بازدید : مرتبه
تاريخ : 21 / 10 / 1389برچسب:دانلود,هک,جاسوسی,امنیتی,رایگان,,

AnyBizSoft PDF Password Remover 1.2.0.11

AnyBizSoft PDF Password Remover 1.2.0.11امروز تولید كنندگان فایلهای PDF بر روی آنها رمزعبور قرار می دهند تا قابلیت ویرایش و كپی كردن متن را غیرفعال كنند. اما گاها ممكن است كه شما نیاز ویژه ای به آن متن و یا تصویر موجود در این فایلها داشته باشید و برای آن فایل نیز رمزعبور تعیین شده باشد یا بخوهاید رمز دیگه بر روی ان بزارید. PDF Password Remover یک نرم افزار ساده و کوچک است که باعث شکسته شدن قفل ها و پسووردهای فایل های PDF می شود و باعث از بین رفتن آن ها در مدت چند ثانیه می شود.با این نرم افزار استفاده از فایل های PDF پس از رمزگشایی بسیار آسان بوده و فایل ها قابل استفاده هستند.

دریافت فایل برنامه ( 4.80 مگابایت ) ( 1170 بار دانلود شده )



ارسال توسط سعید عظیم وند

هک وبلاگ با EffeTech HTTP Sniffer v4.1

هک وبلاگ با EffeTech HTTP Sniffer v4.1sinffer(اسنیفر)ها برنامه هایی هستند برای عیب یابی شبکه نه هک کردن !!! اون ها مثل یک صافی عمل می کنند و پک هایی که بین کلاینت و سرور رو رد و بدل میشود رو به صورت رمز نگاری شده میگیرند و به شما نشان میدهند . اسنیفر ها به درد افرادی می خورد که یک ای اس پی ساختند و حالا می خواهند شبکه ی محلی خودشونو عیب یابی کنند . (البته بعضی از سایت های معتبر هم از اسنیفر ها استفاده میکنند) البته همان طور که از هر چیز خوبی میشود استفاده کرد ، برای هک کردن نیز از آنها می شود استفاده کرد. ما امروز برنامه EffeTech HTTP Sniffer v4.1 را برای دانلود قرار داده ام.

دریافت فایل برنامه ( 2.10 مگابایت ) ( 1367 بار دانلود شده )
 

 


ارسال توسط سعید عظیم وند

هک و بوت آی دی یاهو مسنجر با Magic Ps Final v1.5 and Y Intai..

هک و بوت آی دی یاهو مسنجر با Magic Ps Final v1.5 and Y Intai 2.6 And Grab N Crackبا سلام . بعد از مدت ها و درخواست بالا کاربران برای قرار دادن نرم افزار هک یاهو سه نرم افزار با نام های Magic Ps Final v1.5 ، Y! Intai 2.6 و Grab N Crack را که دارای قابلیت فراوان و اینکه برروی ورژن های جدید مسنجر 100% جواب میدهد را ارئه کردیم که به اختصار هر کدام را توضیح می دهیم. این برنامه ها قادرندکه پسورد تمامی ورژنهای یاهو را به صورت PM نشان دهد. مشاهده وبکم دیگران بدون اجازه. بدون فرستادن هیچ گونه فایلی پسورد ایدی ياهوي طرف را بست آورید. پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net

دریافت فایل برنامه ( 2.17 مگابایت ) 


 


ارسال توسط سعید عظیم وند

هک شبکه وایرلس با Wireless WEP Key Password Spy 1.1

 هک شبکه وایرلس با Wireless WEP Key Password Spy 1.1اینترنت های وایرلس محدودیتی که دارند این هست که برخی از آنها پسوورد دارند و امکان نفوذ برای آن ها وجود ندارد.نرم افزاری که امروز مشاهده می فرمایید نرم افزاری می باشد که این امکان را به شما می دهد تا بوسیله ی آن کلید رمز اینترنت وایرلس را بیابید.این نرم افزار در بسیاری از مکان ها کاربرد دارد و به شما بسیار کمک خواهد کرد. -پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net

دریافت فایل برنامه ( 0.09 مگابایت ) 





ارسال توسط سعید عظیم وند

کنترل افراد و کامپیوتر های دیگران Oleansoft Hidden Camera 250x1..

 کنترل افراد و کامپیوتر های دیگران Oleansoft Hidden Camera 250x1 v3.1از كجا مطمئن مي‌شويد كه كارمندانتان مطابق با دستورات شما عمل كرده و وقتشان را بيهوده تلف نمي‌كنند؟! فكر نمي‌كنيد كه شايد گاهي اوقات به چت كردن با دوستانشان بپردازند؟ اين احتمال وجود ندارد كه اطلاعات محرمانه شركت را در اختيار رقباي شما قرار دهند؟ دوست داريد كارمندان خود را در محيط كار كنترل كنيد تا به همه چيز تسلط داشته و با اطمينان بتوانيد با افراد خاطي برخورد كنيد؟ نرم‌افزار Oleansoft Hidden Camera 250x1 v3.1 به همين منظور طراحي شده است.این نرم افزار توانایی مدیریت بیش از 250 کامپیوتر را دارا می باشد و همچنین شما می توانید صفحه نمایش کامپیوتر کارمندان را بر روی کامپیوتر خود مشاهده کنید.

دریافت فایل برنامه ( 1.97 مگابایت ) 




ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات